PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación » Detalle de la Licitación

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Contract Notice Detail

Publication details


Publication reference:  2017-0000000052

Publication date:  09/06/2017 at 13:18

State:  Finalizado plazo de presentación


A. Contract Object


Contracting authority: PATRONATO MUNICIPAL DE DEPORTES


Processing Province: ALMERÍA


Contract Type: Servicios


Contract Name: CONTRATO DE SERVICIOS COMPLEMENTARIOS PARA EL FUNCIONAMIENTO DE LAS INSTALACIONES DEPORTIVAS MUNICIPALES DEL COMPLEJO DEPORTIVO MUNICIPAL DE LOS JUEGOS MEDITERRÁNEOS, COMPLEJO DEPORTIVO DEL TOYO Y CAMPO DE FÚTBOL MUNICIPAL JUAN ROJAS


Execution Provinces:


File reference number: CON-10/17


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Para mas información relativa al contrato visitar el anuncio publicado en la Plataforma de Contratación del Sector en el siguiente enlace: https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=QiURCH90jGQQK2TEfXGy%2BA%3D%3D


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto - Múltiples Criterios


C. Total budget amount


Total amount: 288,308.70 €


Estimated amount: 576,617.40 €


Notes: Importes total y estimado I.V.A. no incluido


No sujeto a regulación armonizada

Contrato susceptible de Recurso especial




D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  30/06/2017 at 13:00


Place:
Patronato Municipal de Deportes del Excmo. Ayuntamiento de Almería
C/ Alcalde Santiago Martínez Cabrejas 5
04007 Almería



Contact point:

For the attention of: Sebastián Plaza Martínez

Telephone:  950 33 21 00 | Fax: 950 33 21 01

E-mail:  splaza@aytoalmeria.es

Internet address:  http://www.aytoalmeria.es


Additional information: 



E.Minimum solvency requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  30/06/2017 at 13:00


Addresses for sending:
Patronato Municipal de Deportes del Excmo. Ayuntamiento de Almería
C/ Alcalde Santiago Martínez Cabrejas 5
04007 Almería


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Patronato Municipal de Deportes del Excmo. Ayuntamiento de Almería
C/ Alcalde Santiago Martínez Cabrejas 5
04007 Almería

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents



K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N. Related publications


» 09/06/2017 13:18 - 2017-0000000052 - Convocatoria de licitación

O. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación