PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación » Detalle de la Licitación

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Contract Notice Detail

Publication details


This information has been updated by: 2016-0000000744

Publication reference:  2016-0000000738

Publication date:  29/09/2016 at 14:52

State:  En trámite


Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: DELEGACIÓN DE ÁREA DE HACIENDA


Processing Province: ALMERÍA


Contract Type: Suministros


Contract Name: SUMINISTRO E INSTALACIÓN DEL SISTEMA DE VIDEOACTA PARA EL SALÓN DE PLENOS MUNICIPAL Y EQUIPO PORTÁTIL PARA LA GRABACIÓN DE SESIONES O REUNIONES.


Execution Provinces: ALMERÍA


File reference number: CM-SUM. 1/2015


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SUMINISTRO E INSTALACIÓN DEL SISTEMA DE VIDEOACTA PARA EL SALÓN DE PLENOS MUNICIPAL Y EQUIPO PORTÁTIL PARA LA GRABACIÓN DE SESIONES O REUNIONES.


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Contratación menor


C. Total budget amount


Total amount: 21,208.79 €


Estimated amount: 17,527.93 €


Notes:


No sujeto a regulación armonizada

Contrato no susceptible de Recurso especial




D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  10 days


Place:
SERVICIO DE GESTIÓN PRESUPUESTARIA, ECONÓMICA Y CONTRATACIÓN.
C/ JUEZ, 7
04003 ALMERIA



Contact point:

For the attention of: Javier Parra Cordero

Telephone:  950 210 000, ext. 2971 | Fax: 950 210 068

E-mail:  javier@aytoalmeria.es

Internet address:  http://pdc.aytoalmeria.es/pdc/MainMenuProfile.action


Additional information:  Fecha límite de obtención de documentación/información: 10 días hábiles (si fuese sábado se entenderá prorrogado al primer día hábil siguiente).



E.Minimum solvency requirements



F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  10 days


Addresses for sending:
REGISTRO GENERAL DEL EXCMO. AYUNTAMIENTO DE ALMERÍA.
PLAZA DE LA CONSTITUCIÓN, S/N
04071 ALMERIA


Additional information:  El plazo de presentación de ofertas finaliza el décimo día hábil siguiente a la recepción/publicación de la presente contratación, a las 14:00 horas.


H. Tender opening


Place:
SERVICIO DE GESTIÓN PRESUPUESTARIA, ECONÓMICA Y CONTRATACIÓN.
C/ JUEZ, 7
04003 ALMERIA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings



J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


ANEXO: Prescripciones técnicas (676.64 Kb) download

INVITACIÓN GENÉRICA (208.48 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



L.Criteria for Award


Los establecidos en el documento de prescripciones técnicas.


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el documento de prescripciones técnicas.


N. Related publications


29/09/2016 14:52 - 2016-0000000738 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

04/10/2016 14:12 - 2016-0000000744 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 22/12/2016 10:44 - 2016-0000000873 - Adjudicación

O. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación