PdC - Plataforma de Contratación

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Contratación Pública


Contract Notice Detail

Publication details


Publication reference:  2016-0000000691

Publication date:  16/09/2016 at 12:54

State:  Finalizado plazo de presentación


A. Contract Object


Contracting authority: DELEGACIÓN DE ÁREA DE HACIENDA


Processing Province: ALMERÍA


Contract Type: Suministros


Contract Name: SUMINISTRO DE MATERIAL FUNGIBLE DE INFORMÁTICA


Execution Provinces: ALMERÍA


File reference number: CM-99/2016


Division into lots:  Si


Number of lots: 2


Description: Suministro de material fungible de informática para el periodo que resta del ejercicio 2016, dividido en dos lotes, Lote 1: Tóner y cartuchos HP y Lote 2: Otros tóner, cartuchos y varios.


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Contratación menor


C. Total budget amount


Total amount: 12,551.07 €


Estimated amount: 10,372.79 €


Notes: Importe lote 1: 10.529,54 euros, IVA incluido; importe lote 2: 2.021,53 euros, IVA incluido.


No sujeto a regulación armonizada

Contrato no susceptible de Recurso especial




D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  23/09/2016 at 14:00


Place:
SERVICIO DE GESTIÓN PRESUPUESTARIA, ECONÓMICA Y CONTRATACIÓN.
C/ JUEZ, 7
04003 ALMERIA



Contact point:

For the attention of: D. Rafael Martínez Hernández / Javier Parra Cordero

Telephone:  950 210 000, ext. 2518 / | Fax: 950 210 068

E-mail:  gestionpresupuestaria@aytoalmeria.es

Internet address:  http://pdc.aytoalmeria.es/pdc/MainMenuProfile.action


Additional information: 



E.Minimum solvency requirements



F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  23/09/2016 at 14:00


Addresses for sending:
EXCMO. AYUNTAMIENTO DE ALMERÍA. REGISTRO GENERAL.
PLAZA DE LA CONSTITUCIÓN, S/N
04003 ALMERÍA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
SERVICIO DE GESTIÓN PRESUPUESTARIA, ECONÓMICA Y CONTRATACIÓN.
C/ JUEZ, 7
04003 ALMERIA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings



J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


INVITACIÓN GENÉRICA (303.51 Kb) download

PRESCRIPCIONES TÉCNICAS del suministro. (1749.92 Kb) download

INFORME CRITERIOS DE ADJUDICACIÓN (221.79 Kb) download

ANEXO I: Modelo presentación oferta económica. (62 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



L.Criteria for Award


Los establecidos en el informe de fecha 12 de septiembre de 2016.


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el documento de prescripciones técnicas, en la invitación y en el anexo I.


N. Related publications


16/09/2016 12:54 - 2016-0000000691 - Convocatoria de licitación

» 29/11/2016 12:00 - 2016-0000000858 - Adjudicación

O. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




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Answers to applications for clarifications here


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