PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación » Selección Múltiple » Detalle de la Licitación

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Contract Notice Detail

Publication details


Publication reference:  2015-0000000001

Publication date:  12/01/2015 at 13:00

State:  Finalizado plazo de presentación


A. Contract Object


Contracting authority: DELEGACIÓN DE ÁREA DE HACIENDA


This information belonged to "Ayuntamiento de Almería" until 12/01/2015 at 13:21


Processing Province: ALMERÍA


Contract Type: Suministros


Contract Name: SUMINISTRO DE MATERIAL PUBLICITARIO "PROGRAMACIÓN CULTURAL INVIERNO 2015".


Execution Provinces: ALMERÍA


File reference number: CM-4/2015


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SUMINISTRO DE MATERIAL PUBLICITARIO "PROGRAMACIÓN CULTURAL INVIERNO 2015".


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Contratación directa


C. Total budget amount


Total amount: 16,335.00 €


Estimated amount: 13,500.00 €


Notes:


No sujeto a regulación armonizada

Contrato no susceptible de Recurso especial




D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  13/01/2015 at 14:00


Place:
EXCMO. AYUNTAMIENTO DE ALMERÍA. DELEGACIÓN DE ÁREA DE HACIENDA. SERVICIO DE GESTIÓN PRESUPUESTARIA, ECONÓMICA Y CONTRATACIÓN.
CALLE JUEZ 7
04003 ALMERÍA



Contact point:

For the attention of: Javier Oliver Fuentes - José Antonio García Ramos

Telephone:  950210000- 2444 - 2526 | Fax: 

E-mail:  joliver@aytoalmeria.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Minimum solvency requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  13/01/2015 at 14:00


Addresses for sending:
EXCMO. AYUNTAMIENTO DE ALMERÍA. REGISTRO GENERAL
PLAZA DE LA CONSTITUCIÓN S/N
04003 ALMERÍA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
EXCMO. AYUNTAMIENTO DE ALMERÍA. DELEGACIÓN DE ÁREA DE HACIENDA. SERVICIO DE GESTIÓN PRESUPUESTARIA, ECONÓMICA Y CONTRATACIÓN.
CALLE JUEZ 7
04003 ALMERÍA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Invitación genérica (1284.03 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N. Related publications


12/01/2015 13:00 - 2015-0000000001 - Convocatoria de licitación

» 04/02/2015 11:04 - 2015-0000000019 - Adjudicación

O. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación